برگزیدگان نخستین جشنواره فیلم مستند اصفهان معرفی شدند جایزه بهترین صداگذاری به مسلم نصیری رسید

 

 

به گزارش ایرنا، هیات داوران نخستین جشنواره فیلم مستند اصفهان در بیانیه پایانی خود برترین های بخشهای مختلف را به شرح زیر معرفی کرد.

بخش آزاد:

در این بخش، هیات داوران دیپلم افتخار فیلم برگزیده به ˈفرامک سلیمانیˈ برای فیلم ˈروزی روستایی بودˈ، ˈعسل غریبˈ برای فیلم ˈآناˈ و ˈبه شهروز توکلˈ برای فیلم ˈممد نبودیˈ اهدا کرد. همچنین از جمال اسکویی برای کارگردانی فیلم گره عشق قدردانی شد.

بخش موضوعی:

در بخش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیپلم افتخار به ˈامیرحسین حسن زادهˈ برای فیلم ˈخمولˈ اهدا شد و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم این بخش به ˈمحمود عرفانیˈ برای فیلمˈ مصطفیˈ تعلق گرفت.

دیپلم افتخار فیلم قابل تقدیر بخش مشاهیر و مفاخر نیز به ˈجمشید ابرازیˈ برای فیلم ˈدرخت بی سایهˈ و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم بخش مشاهیر و مفاخر نیز به ˈفرهاد بردبارˈ برای فیلم ˈقلبی که می تپدˈ اهدا شد.

از سوی هیات داوران، دیپلم افتخار فیلم قابل تقدیر بخش تاریخ و تمدن به ˈفرهاد بردبارˈ برای فیلم خانه ای برای الفباˈ تعلق گرفت و 

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم زیر 30 سال این بخش به ˈمحمد معماریانˈ برای فیلم ˈنقش نهانˈ اهدا شد.

همچنین تندیس جشنواره و دیپلم افتخارب هترین فیلم بخش تاریخ و تمدن به ˈبهروز ملبوسه بافˈ برای فیلم ˈاصفهان در بوق کارخانه هاˈ اهدا شد.

در بخش علم ،صنعت و تکنولوژی دیپلم افتخار فیلم به ˈرسول انتشاریˈ برای فیلم ˈپرواز با بالهایمˈ داده شد و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیم در این بخش به ˈمحمد سعید محصصی ˈ برای فیلم ˈشغلˈ تعلق گرفت.

هیات داوران این جشنواره در بخش اجتماعی نیز دیپلم افتخار فیلم را به زهرا نیازی برای فیلم ˈزن در سایه ام اسˈ داد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم زیر سی سال بخش اجتماعی نیز به ˈالهام نوید فر و بهناز عابدیˈ برای فیلم ˈموکول به فرداˈ اهدا شد

و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم این بخش به ˈعزت الله پروازهˈ برای فیلم ˈپیرمرد و بازارˈ رسید.

هیات داوران در بخش زیست محیطی دیپلم افتخار بهترین فیلم را به ˈسید مهدی مهاجرˈ برای فیلم ˈبرآفتاب زاگرسˈ داد.

در بخش مستند تجربی تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم ˈزیر سی سال تجربی به ˈفاطمه بهروزهˈ برای فیلم ˈچنگارˈ اهدا شد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم بخش تجربی نیز به ˈاحمدرضا کرمیˈ برای فیلم ˈپایان دایرهˈ تعلق گرفت.

بخش ویژه:

ˈمصطفی حاج قاسمیˈ تندیس جشنواره و دیپلم افتخار فیلم زیر سی سال جشنواره را برای فیلم ˈآبی به رنگ خاکˈ از آن خود کرد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم بخش ویژه نیز به ˈجمال اسکوییˈ برای فیلم ˈزنده رودˈ داده شد.

بخش فنی:
در این بخش هیات داوران تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین تحقیق و پژوهش را به ˈفرهاد بردبارˈ برای فیلم ˈقلبی که می تپدˈ داد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین تدوین نیز به ˈرسول انتشاریˈ برای فیلم ˈاشاره به حیاتیˈ دیگر اهدا شد.

همچنین در بخش تصویربرداری، هیات داوران با قدردانی از ˈمسعود مسجدیˈ برای تصویر برداری فیلم ˈراز ماندگاریˈ، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین تصویر بردار را به ˈابراهیم مرادیˈ برای فیلم ˈعروسک کامواییˈ و ˈپیرمرد و بازارˈ اهدا کرد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین صدا برداری نیز به ˈامید مقصودیˈ برای فیلم ˈقلب صورتی معصومهˈ تعلق گرفت
و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین صدا گذاری نیز به مسلم نصیری برای فیلم ˈسنگ قبرˈ ، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین گفتار متن به ˈسید حسن حسینیˈ برای فیلم ˈعصارخانهˈ و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترنی کارگردانی به ˈبهروز ملبوسه بافˈ کارگردان فیلم درˈعمق میدانˈ تعلق گرفت.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترنی فیلم مستند نیر به تهیه کننده فیلم ˈقلبی که می تپدˈ ˈرضا شاهمرادیˈ اهدا شد.

جایزه ویژه هیات داوران نیزبه صورت مشترک به ˈفرشاد احمدی دستگردیˈ برای فیلم ˈقوس بر قزح زنده رودˈ و ˈآرش لاهوتیˈ برای فیلم ˈراننده و روباهˈ اهدا شد.

به گزارش ایرنا نخستین جشنواره فیلم مستند اصفهان از نهم تا دوازدهم اردیبهشت در اصفهان برگزار شد.